KONTAKT GREJXPERTEN
Telefon
T: 81 30 81 30 / Vi har åben på telefon alle hverdage mellem kl. 10 og 17:30
Hvis vi har travlt, kan du ligge en besked, og så vender vi tilbage til dig.
Email
Info@grejxperten.dk / Vi besvarer din mail så hurtigt som muligt, og inden for 24 timer i hverdagen.
Butikken:
Se mere om butikken og åbningstider her.
KONTAKT GREJXPERTEN
Inden du kontakter os:
Hvis du kontakter os ang. en ordre:
Husk at have dit ordrenummer eller den mailadresse du benyttede da du oprettede ordren klar til os. Så går det meget hurtigere med at hjælpe dig.
Hvis du har spørgsmål til et produkt:
Send gerne en mail eller benyt kontaktformularen. På den måde har vi mulighed for at komme med et uddybende svar, og evt. undersøge dit spørgsmål mere grundigt, end hvis du ringer til os.
Returnering af pakker
Ønsker du at sende en pakke retur, så beder vi dig anvende vores returportal som gør det nemt for dig at returnerer dine varer til os. Følg guiden i linket, og indlever pakken i en GLS pakkeshop - så klarer vi resten.
Gå til vores returportal her
Virksomheden
GrejXperten.dk
Lynghøjvej 8C
3540 Lynge
CVR: 34260990
HAR DU BRUG FOR HJÆLP?
Vores Ofte Stillede Spørgsmål
Har I en fysisk butik?
Ja, vi har en god gammeldags grejbutik på Lynghøjvej 8C, 3540 Lynge.
Har I de samme varer i butikken som på webshoppen?
Ja, 99% af de varer du ser på webshoppen har vi også i butikken.
Er det samme pris i butikken som det er online?
Ja, vi har de samme lave priser i butikken som på webshoppen.
Tilbyder I gratis fragt på webshop-ordrer?
Ja, vi giver gratis fragt til Danmark på alle køb over 500 kr.
Kan jeg returnere min pakke?
Ja, du kan sagtens returnere dine varer - eller bare noget af det du har købt. Du kan nemt lave din returlabel via vores returportal lige her
Hvordan ved jeg hvornår min pakke er leveret i pakkeshoppen?
Du modtager et tracking nummer på din pakke, så snart din pakke er sendt afsted - både via sms og email.
Jeg har valgt afhentning i butik, kan jeg hente min pakke med det samme?
Som udgangspunkt ja, men det er ikke sikkert at den er klar hvis du kommer straks efter bestilling. Du modtager en email, så snart din bestilling er klar til afhentning.
Hvornår bliver betalingen gennemført?
Vi hæver først beløbet for din bestilling på din konto, når vi har sendt din pakke afsted til dig
Hvornår bliver min pakke afsendt?
Vi sender 99% af alle bestillinger inden for 24 timer alle hverdage. Skulle det mod forventning ikke ske, så hører du altid fra os. Du kan også kontakte os her, hvis du har spørgsmål.